linka důvěry Kladno
internetové poradenství skype kontakty: 777 684 444, 312 684 444
o nás
informace pro uživatele služby
etický kodex

Co je to linka důvěry?
Anonymní nepřetržitá telefonická pomoc pro volající.

Pro koho je linka důvěry?
Pro každého bez rozdílu věku. Volat může každý, kdo řeší nějakou složitou situaci, problém, kdo se nedokáže zorientovat v situaci, vyznat se ve svých pocitech, nemá dostatek opěrných bodů vyrovnat se se svou náhlou krizí, hledá podporu, porozumění, neví, jak dál…

Kdy můžu zavolat?
Kdykoliv! Linka důvěry Kladno je tu pro Vás NONSTOP, 24 hodin denně, včetně víkendů a svátků.

Za kolik se na linku důvěry volá?
Hovor je účtován jako hovorné za běžný telefonní tarif.

S kým budu mluvit?
Se speciálně vyškoleným odborníkem, s mužem nebo se ženou.

STÍŽNOSTI

MÉDIA - NAPSALI O NÁS

















STÍŽNOSTI – jak si stěžovat

Co dělat, když nejste spokojeni s průběhem Vašeho kontaktu?
1. Podat stížnost můžete sami, nebo si zvolit svého zástupce, který bude jednat ve Vašem zájmu (fyzickou nebo právnickou osobu, pravidlem je, že zástupce stojí mimo strukturu zařízení).
2. Stížnost v písemné formě zašlete na adresu zřizovatele: Občanské sdružení V.O.D.A., Kročehlavská 49, 272 01 Kladno.
3. Podmínkou podání stížnosti je VYSTOUPENÍ Z ANONYMITY. Do stížnosti je nutné uvést Vaše jméno, příjmení a kontaktní adresu. Bez těchto údajů nemůže být Vaše stížnost vyřízena.

Vyřizování stížnosti
1. Ředitel sdružení předá stížnost vedoucí linky důvěry, ta stížnost prošetří a rozhodne o přijatém opatření.
2. O vyřízení stížnosti Vás budeme informovat do 30 dnů od podání stížnosti písemně na adresu, kterou uvedete.
3. Vyjádříme se ke všem částem stížnosti a budeme Vás informovat o přijatých opatřeních k odstranění zjištěných závad.

Odvolání proti vyřízení stížnosti
1. Nebudete-li spokojeni s vyřízením stížnosti, můžete podat odvolání k řediteli občanského sdružení V.O.D.A. na adresu Kročehlavská 49, 272 01 Kladno. Ředitel občanského sdružení V.O.D.A. Vás do 30 dnů uvědomí o prošetření vyřízení stížnosti.
2. Pokud ani tehdy nebude pro Vás stížnost uspokojivě vyřízena, můžete se obrátit na profesní organizaci ČAPLD, která zastřešuje linky důvěry.
3. Jako další možnost pro odvolání uvádíme obrátit se na instituce, které sociální službu registrují a dohlížejí na dodržování standardů kvality (Úřad středočeského kraje, MPSV).

Pracoviště LD Kladno má zavedenou Knihu stížností, do které bude vaše stížnost zapsána.

 

 

MÉDIA - NAPSALI O NÁS



















MÉDIA - NAPSALI O NÁS - kliknětě na obrázek a ten se Vám posléze zvětší

Pomoc nabízí Linka důvěry lidem také prostřednictvím internetu _ Kladenský deník _11. 9. 2009

Kladenská linka důvěry pomáhá potřebným _ KLADNO _ 11.9.2009

Pomoc už nemusí jen na záchrance _ Sedmička _ 14. 9. 2009

Od počátku října si na svůj život sáhlo v Kladně hned několik lidí _ Kladenský deník _ 14. 10. 2009

Linky důvěry mají sněm _ Kladenský deník _ 6. 2. 2010

Zima? Ať už je pryč _ MF - Střední Čechy _ 12.2.2010

Na Linku důvěry Kladno se obrací stále více klientů _ Kladenský deník _ 15.3.2010

 

standarty kvality, sociální služby
příběhy
slovníček pojmů
odkazy na psychosociální síť
internetové poradenství
sponzoři a donátoři
zřizovatel