Co dělat, když nejste spokojeni s průběhem vašeho kontaktu?
- Podat stížnost můžete sami, nebo si zvolit svého zástupce, který bude jednat ve vašem zájmu (fyzickou nebo právnickou osobu, pravidlem je, že zástupce stojí mimo strukturu zařízení).
- Stížnost v písemné formě zašlete na adresu zřizovatele: Občanské sdružení V.O.D.A., Kročehlavská 49, 272 01 Kladno.
- Podmínkou podání stížnosti je VYSTOUPENÍ Z ANONYMITY. Do stížnosti je nutné uvést vaše jméno, příjmení a kontaktní adresu. Bez těchto údajů nemůže být Vaše stížnost vyřízena.
Vyřizování stížnosti
- Ředitel sdružení předá stížnost vedoucí linky důvěry, ta stížnost prošetří a rozhodne o přijatém opatření.
- O vyřízení stížnosti vás budeme informovat do 30 dnů od podání stížnosti písemně na adresu, kterou uvedete.
- Vyjádříme se ke všem částem stížnosti a budeme vás informovat o přijatých opatřeních k odstranění zjištěných závad.
Odvolání proti vyřízení stížnosti
- Nebudete-li spokojeni s vyřízením stížnosti, můžete podat odvolání k řediteli občanského sdružení V.O.D.A. na adresu Kročehlavská 49, 272 01 Kladno. Ředitel občanského sdružení V.O.D.A. vás do 30 dnů uvědomí o prošetření vyřízení stížnosti.
- Pokud ani tehdy nebude pro vás stížnost uspokojivě vyřízena, můžete se obrátit na profesní organizaci ČAPLD, která zastřešuje linky důvěry.
- Jako další možnost pro odvolání uvádíme obrátit se na instituce, které sociální službu registrují a dohlížejí na dodržování standardů kvality (Úřad středočeského kraje, MPSV).
Pracoviště LD Kladno má zavedenou Knihu stížností, do které bude vaše stížnost zapsána.